Indkøbskurv
 
Du har ingen varer i din indkøbskurv
FACEBOOK



Forsiden Kundeservice Om Onlineparts Kontakt
 
Kundeservice
 
     
     
Ordrebehandling

Når du har trykket på "Godkend" vil ordren blive sendt elektronisk til Onlineparts. Du vil herefter kunne udprinte en ordrebekræftelse. Hvis du har indtastet din e-mail adresse vil du modtage en ordrebekræftelse via e-mail.

Hvis Onlineparts mod forventning ikke kan levere hele ordren inden for den normale tidsfrist, vil du blive kontaktet hurtigst mulig via telefon eller e-mail.

Du kan så vælge at få delordren tilsendt med det samme, eller vente til vi kan sende den samlede ordre. Hvis du vælger at få tilsendt delordren, sender vi selvfølgelig resten af din ordre portofrit.
 
Originale dele

De fleste originale dele er ikke lagervarer, og kan derfor ikke annulleres, ombyttes eller tages retur. Delene skal tages specielt hjem til den enkelte MC model, og der skal bl.a tages højde for farvekoder mv.

Forsendelse

Onlineparts leverer varen til ønsket leveringsadresse. Alle ordrer fremsendes med Postens erhvervs-pakker. Det vil sige at ordrer der er Onlineparts i hænde senest kl. 1200 på hverdage, vil blive afsendt senest næste hverdag, såfremt alle varerne er på lager.
På ordrebekræftelsen vil den forventede leveringsdato fremgå.

Bemærk at Postens erhvervspakker kun omdeler i hverdage.
 
Betalingsbetingelser

Du kan vælge at betale for din ordre på to måder:
  • Efterkrav (Kun Danmark)
  • Betaling med betalingskort (Dankort, VISA, MasterCard, etc.) Vær opmærksom på, at der ved betaling med kreditkort(Visa elektron, Mastercard, etc.) opkræves et gebyr. Der opkræves IKKE gebyr ved køb med Dankort og Visa/Dankort.
Ved betaling med kort sendes ordren portofrit, og du skal derfor kun betale for selve varen. (Ved ordrer under kr. 1000,- opkræves dog et ekspeditionsgebyr på kr. 69,-)
Ved køb med betalingskort, skal du indtaste dine kortop--lysninger. Oplysningerne er ikke tilgængelige for Onlineparts, da transaktionen overgår til IPEurope (betalingsgateway) og PBS (Pengeinstitutternes Betalingsservice). IPEurope og PBS kontrollerer at oplysningerne vedrørende betalingen er i orden, før ordrebehandlingen fortstter.

Hvis du vælger at få sendt din ordre med Post Danmark, vil gebyret være følgende:

Ved betaling med kreditkort

    I Danmark: DKK 69,- (ved køb over DKK 1000,- ingen gebyr)
    I resten af verden: DKK 299,- (worldwide)
Ved efterkrav
    Danmark: DKK 119,-
    Vi kan ikke tilbyde at sende på efterkrav til resten af verden og øvrige Europa.

De angivne priser på porto og efterkrav, gælder i Danmark. Ved forsendelser til Færøerne, Grønland og det øvrige norden, anvendes de normale priser hos Post Danmark. Eventuelle spørgsmål bedes rettet til Onlineparts. 

Alle priser er i danske kroner og inkl. moms.

 
Reklamation

Onlineparts yder som minimum 24 måneders reklamationsret på alle produkter. Skulle en vare mod forventning, blive defekt ved normalt brug under perioden der dækkes af reklamationsretten, ombyttes eller repareres denne vederlagsfrit af Onlineparts, med mindre fejlen skyldes betjeningsfejl, modifikationer eller groft misbrug fra brugerens side.

Såfremt du får brug for at lave en reklamation, bedes du hurtigst muligt, og inden for rimelig tid efter du har opdaget fejlen, indsende varen med:

  • Kopi af faktura
  • samt en udførlig fejlbeskrivelse

Dette er ikke et krav, men det letter processen for os og betyder et hurtigere svar til dig. Derudover beder vi om, at du ikke returnerer reklamationer pr. efterkrav, fordi det besværliggør processen for os. Onlineparts afholder, indenfor rimelighedens grænser, fragtomkostninger forbundet med en sådan reklamation.

Efter modtaget garantifordring vil du blive kontaktet indenfor 24 timer, hvorefter en nærmere aftale om fejludbedring, eller ombytning af produktet indgås.

Viser det sig, at en vare der er returneret som reklamationssag ikke er defekt, eller at fejlen ikke dækkes af reklamationsretten, opkræver Onlineparts et gebyr på kr. 200,- ekskl.. porto.

Der gøres opmærksom på at alle varenumre skal monteres/benyttes efter anvisningerne i de originale værkstedsbøger. De originale reservedelsnumre (OEM) må kun benyttes som referencenumre.

Spørgsmål vedrørende reklamation og garanti kan sendes til: info@Onlineparts.dk .

Registerpolitik

Onlineparts betragter alle kundeinformationer som fortrolige, og disse vil ikke blive misbrugt eller videregivet til andre. Kundeinformationer opbevares kun i kort tid på den databaseserver der er tilkoblet webserveren, hvorefter de fjernes herfra.

Har du købt varer hos Onlineparts har vi ifølge regnskabsloven pligt til at opbevare disse informationer (faktura og ordrebekræftelse d.v.s. Navn, adresse, telefonnummer og evt. e-mail.) i minimum 5 år, informationerne opbevares i klar tekst. Oplysninger herfra anvendes også til at sende varen til dig, men vil ikke blive brugt i forbindelse med markedsføring etc. Du kan til enhver tid anmode om indsigelse samt få en kopi af disse data. Dette gøres ved, at du sender en e-mail til info@onlineparts.dk .

Alle aktiviteter på Onlineparts hjemmeside registreres i en logfil. Logfilerne bruges kun til anonyme statistiske formål. Logfilerne indeholder informationer om din IP-adresse, dato og tid, hvilke sider på www.Onlineparts.dk du har kigget på, tid brugt til download, mængden af data downloaded, anvendt browser samt belastning af databaseserveren. Disse oplysninger gemmes i op til 2 år, men bemærk at vi ikke forsøger at koble disse oplysninger til dig som person. Oplysningerne bruges til at forbedre hjemmesiden med: sætte links, gøre load tiden mindre, tune databasen og dimensionere vores servere etc.

Onlineparts hjemmeside anvender cookies (en lille tekst som sendes til din computer, når du besøger vores hjemmeside). Vi registrerer IKKE oplysninger ved hjælp af denne tekst, og den tjener kun det formål at få siden til at fungere. De cookies vi anvender er såkaldte "sessioncookies", der forsvinder fra din browser når du forlader vores hjemmeside.
 
Sikkerhed på nettet

Internethandel er en tillidssag. Det Onlineparts står for i forbindelse med en handel er at sørge for at du kan se varer og samle dem på betryggende vis. Dertil skal vi selvfølgelig sørge for at effektuere din ordre og efterfølgende yde en god service.

Når du handler hos os har du mulighed for at betale ved hjælp af betalingskort eller pr. efterkrav. Betalingskort er den billigste måde at betale for en ordre da du sparer både efterkravsgebyr samt Post Danmarks gebyr. Vi mener også at den er lige så sikker for forbrugeren dels i kraft af lovgivning dels i kraft af betalingsformidlerens uafhængighed.

Når du vælger at betale med betalingskort i Onlineparts internetbutik forestår IPEurope og PBS pengeoverførslen mellem dig og os.

Anvendte betalingsløsning er certificeret af PBS, som stiller særdeles store sikkerhedskrav til bl.a. kryptering af overførsler, kryptering af lagrede informationer, virusbeskyttelse og krypteringscertifikationer. Det betyder altså at dine indtastede oplysninger, som kortnummer, udløbsdato og kontrolciffer kun bevæger og opholder sig på nettet under de strengeste krav herunder altid krypteret.

I vores samarbejde med IP Europe er der yderligere en automatisk godkendelse fra PBS's side af Onlineparts. Når du har indtastet dine oplysninger og afgivet en ordre er det IP Europe og ikke Onlineparts, der ligger inde med oplysningerne om dit betalingskort. IP Europe forespørger PBS om det pågældende betalingskort, og ordrebehandlingen fortsætter kun såfremt der kommer positiv tilbagemelding. Vi modtager et valideringsnummer og først når ordren er afsendt, må vi gennem dette valideringsnummer få lov til at trække et beløb op til det du har godkendt.

Såfremt du måtte have flere spørgsmål kan du evt. få dem besvaret gennem dette link: Forbrugersikkerhed
 
 
 

Kontakt: Vemmingbund Strandvej 111  -   6310 Broager  -  mail: info@Onlineparts.dk  -  cvr: 31169313