Søg
Filters
Engine Oil 5W30 C2 5L Jmcextra fra Tsk
Lagerstatus: På lager
SKU: 558.30.46
Forventet leveringstid: 3-5 dage
552,00 kr.

JMC motorolie 5W-30 C2 Ekstra

 

  • Motor med lav friktion motorolie baseret på hydrocrack (HC) syntetiske baseolier til benzin og dieselmotorer. Anbefales til Peugeot, Citroen, Honda, Toyota, der kræver den nuværende ACEA A5 / B5 / C2-standard

  • Især til brug i benzin- og dieselmotorer

  • Baseret på tilsætningsstoffer med lavt askeindhold (mellem SAPS)

  • Hurtig oliering af motoren, selv ved lave temperaturer

  • Sikrer overholdelse af viskositetsklassen over hele ændringsintervallet (HTHS ≥ 2,9)

  • Optimeret baseoliesammensætning

  • Indhold af lavt sulfataske (maks. 0,8%) kombineret med lavt TBN

  • Forlænger katalysatorens levetid

  • Minimerer aflejringer i dieselpartikelfiltre

  • Reducerer de samlede udstødningsemissioner

  • Høj effektivitet uden at ofre holdbarheden

  • Beskytter miljøet

  • Reducerer olieforbruget

 

Specifikation ACEA:

  • A5 / B5

  • C2

 

Specifikations API:

  • SN

  • CF

 

Producentanbefaling (se servicelitteratur):

Fiat 9.55535-S1, Honda, PSA B71 2290-2014, Subaru, Suzuki, Toyota

 

Anvendelsesområder:

  • Specielt til benzin- og dieselmotorer, der kræver et lavere askeindhold (midt i SAPS) og skal opfylde specifikationerne ACEA A5 / B5 eller C2

  • Både til biler og til lette varevogne med bilmotorer

 

Beholdertype: dåse

Indhold: 5 liter

Technical Data:
Manufacturer:   JMC
Container:   5 Litre
Fuel:   Petrol
    Diesel
Viscosity:   5W30
ACEA Specification:   A5/B5
    C2
Application:   Engine
Manufacturer recommendations:   FIAT 9.55535-S1
    Honda (mit DPF)
    PSA B71 2290-2014
    Subaru (mit DPF)
    Suzuki (mit DPF)
    Toyota (mit DPF)
API Specification:   SN
Suitable for Turbo:   No
Quality:   Synthetic

JMC motorolie 5W-30 C2 Ekstra

 

  • Motor med lav friktion motorolie baseret på hydrocrack (HC) syntetiske baseolier til benzin og dieselmotorer. Anbefales til Peugeot, Citroen, Honda, Toyota, der kræver den nuværende ACEA A5 / B5 / C2-standard

  • Især til brug i benzin- og dieselmotorer

  • Baseret på tilsætningsstoffer med lavt askeindhold (mellem SAPS)

  • Hurtig oliering af motoren, selv ved lave temperaturer

  • Sikrer overholdelse af viskositetsklassen over hele ændringsintervallet (HTHS ≥ 2,9)

  • Optimeret baseoliesammensætning

  • Indhold af lavt sulfataske (maks. 0,8%) kombineret med lavt TBN

  • Forlænger katalysatorens levetid

  • Minimerer aflejringer i dieselpartikelfiltre

  • Reducerer de samlede udstødningsemissioner

  • Høj effektivitet uden at ofre holdbarheden

  • Beskytter miljøet

  • Reducerer olieforbruget

 

Specifikation ACEA:

  • A5 / B5

  • C2

 

Specifikations API:

  • SN

  • CF

 

Producentanbefaling (se servicelitteratur):

Fiat 9.55535-S1, Honda, PSA B71 2290-2014, Subaru, Suzuki, Toyota

 

Anvendelsesområder:

  • Specielt til benzin- og dieselmotorer, der kræver et lavere askeindhold (midt i SAPS) og skal opfylde specifikationerne ACEA A5 / B5 eller C2

  • Både til biler og til lette varevogne med bilmotorer

 

Beholdertype: dåse

Indhold: 5 liter

Technical Data:
Manufacturer:   JMC
Container:   5 Litre
Fuel:   Petrol
    Diesel
Viscosity:   5W30
ACEA Specification:   A5/B5
    C2
Application:   Engine
Manufacturer recommendations:   FIAT 9.55535-S1
    Honda (mit DPF)
    PSA B71 2290-2014
    Subaru (mit DPF)
    Suzuki (mit DPF)
    Toyota (mit DPF)
API Specification:   SN
Suitable for Turbo:   No
Quality:   Synthetic